HTML

LITERATORZULATOK

A RÖGÖS ÚT- Életem egy epizódja versben és prózában

Friss topikok

Címkék

Archívum

RÖGÖS ÚT

2013.08.03. 08:15 :: Gasztronauta

Évtizedeken keresztül abban a hitben éltem, hogy életem egy eddig ismeretlen fejezetét magaménak tekinthetem, sötét bugyorba dugva rejtegethetem.....

"Irományaim jobbára lelki megpróbáltatások, vagy a lelkem mélyéről fakadó torz emlékképek, az ezekből származó      indulatok valamint a tiszta szeretet, és az őszinte szerelem szüleményei

Bizalmasaim fogadják szeretettel, illetéktelen kezek pedig perzselődjenek kék pennám tűzénél."

1990,május

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://literatorz.blog.hu/api/trackback/id/tr435443243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása